środa, 16 lipca 2014

Osobiście, rocznicowo....



Dziś Iduś dokładnie o 21:18 skończysz roczek. Dla mnie data Twoich urodzin jest niezwykła, bo od 16 lipca 2013 roku moje życie bezpowrotnie uległo zmianie na lepsze a Ty narodziłaś się dla Siebie i Świata i rozpoczęłaś tą niezwykłą, ekscytującą, pełną cudowności przygodę zwaną życiem.

Z okazji Twoich pierwszych urodzin chciałam Ci życzyć:

dużo Miłości: byś w czasie swojego istnienia miała co i kogo kochać i byś była mocno kochana także przez samą siebie,

wolności i odwagi w byciu Tym kim jesteś najlepiej jak potrafisz,

życzliwości ludzi i wszechświata, niech zawsze Ci sprzyjają i dodają skrzydeł w locie ku spełnieniu marzeń,

wiary w to, że chcieć to MÓC i w to, że wszystko jest możliwe gdy dasz temu przestrzeń najpierw we własnym umyśle a potem wcielisz w działanie wkładając w to serce!!!!

Życzę Ci także Kochanie by każdego dnia Twoje serce przepełniała miłość, radość, wdzięczność i nadzieja i byś patrząc w lustro była z siebie dumna. Ja jestem!!!!Pamiętaj, że w Twoim ciele i duszy jest moc, która ożywia i ogrzewa serca, która zmienia ludzi.

Byłaś, jesteś i zawsze będziesz moim cudem, byłaś, jesteś i zawsze będziesz wyjątkowa, każdego roku w dniu swoich urodzin sobie o tym przypominaj!!!

Pamiętaj, że 16 lipca o 21:18 w moim sercu zrodziła się do Ciebie miłość większa niż całe istnienie we Wszechświecie i że gdziekolwiek bym nie była, to ta miłość jest przy Tobie. Pamiętaj wreszcie, że z taką miłością nigdy nie jesteś samotna. Otulam Cię kochanie i przytulam nią mocno, zawsze i wszędzie. Pamiętaj też, że gdyby z jakichś niewyjaśnionych powodów kiedyś mnie przy Tobie zabrakło, to ja i tak jestem!! W Tobie jest cząstka mnie, która będzie przy Tobie do końca.

Wszystkiego co najpiękniejsze Córeczko w dniu Twoich pierwszych i  wszystkich następnych urodzin, niewyobrażalnie mocno Cię kocham, Mama




2 komentarze:

  1. Piękne słowa. Przepiękne życzenia urodzinowe. Czytając czuć wielką miłość. Wiem jakie to uczucie, bo mam najwspanialszego na świecie synka. Dla Idy przesyłamy życzenia urodzinowe. Ania z synkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie za życzenia :) i pozdrawiamy Was ciepło. Prawda, że matczyną miłość ciężko wyrazić słowami?? Wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie i Twojego Synka Aniu!!!!!

      Usuń