sobota, 6 stycznia 2018

Dostrzegaj ...




Ślepiec nie dostrzeże Twojego blasku,
Głuchy nie usłyszy anielskiego brzmienia Twojego głosu,
Kamienne serce nie pochyli się nad Twoją wrażliwością,
Pedant nie zobaczy miłości i życia w Twoim domowym rozgardiaszu,
Głupiec nie zauważy mądrości Twego serca,
Sportowiec nie doceni potęgi zmarszczonego ciała staruszka.

...człowiek zaprzątnięty Sobą i codziennym sprinterskim biegiem przeżyje całe życie, nie zauważając:

kolorów łąki,
kojącej ciszy lasu,
rześkości mrozu,
ciepła pierwszych wiosennych promieni słońca,
delikatności spadających płatków śniegu,
blasku migoczącej wody,

...świata tętniącego radością życia ...

...czy to, że On ich nie widzi oznacza, że ich nie ma? ...

... w jego świecie na pewno...

...ale w Twoim nadal mogą istnieć...

...nie uzależniaj poczucia własnej wartości od oceny Twojej osoby przez innych, bo możesz wówczas utracić wiele bogactw...

...nie postrzegaj Świata tylko przez pryzmat tego co widzą w nim inni, bo możesz się wówczas odciąć od wielu pięknych widoków,

...nie przeceniaj także tylko swojego oka, i ono może zawodzić ...

...znajdź w tym równowagę, a piękno Twoje i Świata objawi się wówczas przed Tobą swoim iskrzącym, radosnym, pełnym życia i miłości blaskiem...

...widziałam to piękno, życie i radość dziś Iduś w Twoich migoczących dziecięcych oczach...
...słyszałam je dziś w Twoim głośnym śmiechu...
...czułam je pod palcami tuląc Cię do snu ..
...przepełniało ono moje serce, gdy dowiedziałam się o Twoim istnieniu ...
...każdy z nas je w sobie nosi..
...kiedy ukryte, zakurzone, zagubione, wystarczy zrobić porządki i znaleźć.

<3 <3 <3 miłość, pokój, radość <3 <3 <3 tyle tego w świecie i w nas samych, wystarczy dostrzec <3 <3 <3

ściskam Cię Mama




1 komentarz:

  1. Jakiś czas temu przypomniałam sobie o pani blogu ale nie mogłam znaleźć pod jaką nazwą :)Teraz sobie przypomniałam:) już pani nie pisze n blogu? Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń