sobota, 6 stycznia 2018

Bywam słaba ... jestem silna ...




Bywam słaba, jak szloch co grzęźnie w gardle, szkląc się łzą w oku
Bywam słaba, ja stara gałąź, która bezgłośnym jękiem łamie się przywalona czapą zwalistego śniegu
Bywam słaba i krucha jak ta półprzezroczysta filiżanka, przez którą parzy Cię herbata.
Bywam słaba jak dowcip, ten z którego nikt się nie śmieje
Bywam...
Ale i jestem też silna jak wierzbowa gałązka, ktora nie daje się złamać żadnym wiatrom,
Jestem silna ja góra, która trwa nieporuszona na straży wartości,
Jestem silna jak szczery śmiech, oczyszczające łzy, i prawdziwa miłość
Jestem silna jak struny, które pod zręcznymi palcami wydobywają z siebie anielskie dźwięki
Jestem silna jak ostatni krzyk matki przy porodzie i pierwsze kwilenie jej dziecka
Jestem silna ludźmi, ktorzy są wokół i przytulają serdecznym słowem
Jestem silna prawdą, pięknem i wrażliwością którą w sobie nosze
Jestem silna, bo pozwalam sobie bywać slabą
Jestem silna bo pozwalam sobie odpoczywać od siły
Jestem silna bo wiem, że siła w słabości się doskonali.
Gdy patrzę teraz na Ciebie Iduś, na: długie jasne włosy, delikatne ciałko i ogromną mądrość i wrażliwość tlącą się w twych brązowych oczach. Widzę też, że drzemie w Tobie siła.
Kroczysz już z nią w świecie. Świecie który czasem bywa różowy i slodki jak wata cukrowa.
A czasem gorzki jak ziarno pieprzu, ktore niechcący rozgryzasz jedząc zupę.
Nie bój się zadnego ze smaków
Nie przeceniaj sily
Nie niedoceniaj słabości
Po prostu bądź w tym Sobą
Doświadczaj
Będę kroczyć z Tobą gdy poprosisz.
A jak trzeba poniosę ...
Kocham Cię Mama
...z serdecznościami dla Wszystkich Kobiet, któ
re tak jak ja bywają słabe, choć są silne i potrafią zawracać bieg rzeki ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz