poniedziałek, 30 marca 2015

Język MIŁOŚCI.


Pisałam Ci Iduś już kiedyś o języku wolności, więc dziś przyszedł czas, żebym ci coś powiedziała o języku miłości.

Wiesz kiedy "przysłuchuję" się sobie z przeszłości, albo słucham niektórych ludzi to mam ochotę na chwilkę za pomocą czasrodziejskiej różdżki wyłączyć dźwięk.

Dlaczego?

Bo w tym co słyszę nie ma miłości, wyrozumiałości, nadziei i wiary.

Kiedy słyszę jakąś kobietę, która mówi:

To mi się nie uda.
Spójrz jak beznadziejnie wyglądam.
O Boże jaka ja jestem gruba.
Nie no, ale ze mnie gapa, nic nie umiem zrobić dobrze.
Ale strasznie wyglądam/ale jestem brzydka.

Kiedy słyszę rodzica, który mówi do dziecka:

Spójrz, co ty robisz wszystko niszczysz.
Spójrz jak Ty wyglądasz, znowu jesteś brudny.
Znów dostałeś jedynkę, nic nigdy nie osiagniesz.

... mogę mnożyć w nieskończoność ...

Kiedy to słyszę, mam ochotę wyłączyć na chwilę odbiór audio i spytać tą osobę, czy mówiła by tak do kogoś kogo kocha, a jeśli nie to czemu mówi tak do siebie/ do swojego dziecka.

Chcę Cię dziś prosić Iduś byś każdego dnia ćwiczyła się w języku miłości i mówiła do siebie, o sobie, do innych, o innych tak jakbyś dostrzegała we wszystkim miłość.

To mi się nie uda ... To nie będzie proste, ale kiedy poćwiczę, dam z siebie wszystko na pewno to zrobię.

Spójrz jak ja beznadziejnie wyglądam ... Spójrz, chyba moje ciało mówi mi, że jestem zmęczona, dam mu odpocząć.

O Boże jaka ja jestem gruba ... Mojego ciała jest teraz troszkę więcej, bo nie miałam ostatnio sił i czasu by się o nie zatroszczyć, ale teraz zrobię to z miłością.

Nie no, ale ze mnie gapa, nic nie umiem zrobić dobrze ... Ostatnio jestem roztargniona, chyba powinnam odpocząć, żeby znów móc funkcjonować na najwyższym poziomie możliwości.

Ale strasznie wyglądam/ ale jestem brzydka ... Zrobię coś dobrego dla mojego ciała, bo wygląda na zmęczone, wtedy na pewno odzyska swój wewnętrzny blask i piękno.

Spójrz co Ty robisz, wszystko niszczysz ... Kochanie bądź uważny, bo kiedy nie jesteś możesz popsuć coś co jest dla Ciebie ważne.

Spójrz jak Ty wyglądasz, znowu jesteś brudny... Kochanie chyba znów się przebierzemy, bo dobra zabawa sprzyja brudzeniu.

Znów dostałeś jedynkę, nic nigdy nie osiagniesz ... Kochanie może zastanowimy się czemu nie dostajesz dobrych ocen z tego przedmiotu. Kiedy dotrzemy do przyczyny łatwiej, będzie nam to zmienić.

Ćwicz się w języku miłości Kochanie. Ja robię to każdego dnia, staram się mówić o sobie i do siebie a także do moich bliskich dobrymi, słowami. Takimi, w których słychać miłość, wiarę i nadzieję.

Wierzę, że praktyka czyni mistrza, więc jestem przekonana, że kiedyś język miłości zdominuje mój słownik.

Co pomaga praktykować język miłości?

Brak telewizora. Zauważyłam, że nie oglądanie telewizji, sprzyja mówieniu dobrym słowem. Dzięki temu nie zaśmieca się podświadmości przypadkowymi informacjami.

Czytanie wartościowych książek. Właściwa literatura naprawdę wspaniale otwiera umysł na piękne myśli a wraz z nimi na piękne słowa.

Przebywanie z ludźmi, którzy mają świadmość istoty języka w naszym życiu i czerpanie z ich doswiadczenia.

I Miłość .... kiedy Twoje serce wypełnia spokój, miłość, radość z bycia, to promieniuje to na Twoje wszelkie działania, w tym na to jak mówisz.

Nie zgub Miłości ... cała jesteś Miłością ...nie zgub, więc Siebie...

Kocham Cię, Mama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz